CBD i vežbanje

CBD može da se koristi kao suplement pre vežbanja i nakon njega, jer utiče na bolji oporavak, smanjuje upale mišića i pruža dodatnu energiju. Ljubitelji fitnesa se interesuju za CBD jer može imati mnoge benefite za organizam. Bez obzira da li želite da dobijete mišiće, ili vežbanjem samo održavate kondiciju, CBD može zauzeti važnu ulogu u vašem redovnom vežbanju. CBD ima pomaže organizmu da se oporavi posle vežbanja, jer ima analgetska i protivupalna svojstva. Takođe može da se koristi pre vežbanja kako bi se smanjila osetljivost na bol, i smanjio nivo kortizola, time pomažući da imate intenzivnije treninge.

Pomoć u redovnoj rekreaciji

CBD više nije zabranjen od strane Svetske antidoping agencije i sada je prihvaćen za upotrebu čak i profesionalnih sportista.

CBD se ekstrahuje iz biljke kanabisa. To je kanabinoid koji nije psihoaktivan i poznat je po mnogim pozitivnim efektima na zdravlje. Za razliku od THC-a, od CBD ne deluje omamljujuće.

CBD ima svojstva koja pogoduju onima koji treniraju neki sport, ili se redovno rekreiraju. Koristi se kao pomoć u oporavku nakon intenzivnih treninga, ali i kao suplement koji se uzima pre treninga.

Sprečavanje istegnuća i pucanja mišića

CBD kao suplement koji se uzima pre vežbanja korisno utiče na telo: ublažava reakciju na bol, pojačava energiju i deluje kao anti-katabolik.

Svojstva antikatabolika su da štite mišićnu masu u telu od pucanja i istegnuća mišića. Anti-katabolici mogu da deluju tako što inhibiraju kataboličke hormone. Katabolički hormoni razgrađuju proteine, tj. mišićno tkivo. Jedan od važnih kataboličkih hormona je kortizol, takođe poznat kao “hormon stresa”, tako da CBD može da vam pomogne da se izborite sa stresom i pomogne vam da budete fokusiraniji i motivisani.

Jedan od osnovnih funkcija kortizola je da proteine razgrađuje iz mišića kako bi se zadovoljile energetske potrebe tela. Jedna studija je potvrdila da se subjektima koji su konzumirali CBD smanjio nivo kortizola u krvi.

CBD uzet pre vežbanja može da spreči kidanje mišića tokom vežbi. Važno je znati da ne treba uzimati kafeinske napitke pre vežbanja, jer kafein, suprotno od CBD-a, podiže nivo kortizola.

Podiže raspoloženje

Studije su poklazale da je CBD prirodni analgetik, što znači da može ublažiti bol. Ova mogućnost da ublaži osetljivost na bol, može vam pomoći da intenzivirate vežbe, jer nećete biti toliko osetljivi na signale bola koje vam mišići šalju.

Mnogi ljudi takođe koriste CBD kao podizač energije i raspoloženja. CBD može delovati protiv anksioznosti i depresije, što samo po sebi može da dovede do bolje motivisanosti i pozitivne energije.

Smanjuje upalu mušića i bolove

Izgleda da je ipak najčešće korišćenje CBD-a posle vežbanja. Pozitivni efekti korišćenja CBD-a posle vežbi uključuje smanjivanje bola u mišićima, manje upala, stimulisanje apetita i relaksiranost.

CBD ima antiinflamatorna svojtva i ublažava bol, što može da dovede do bržeg olakšavanja simptoma upale mišića. CBD takože može da pomogne tako što vas relaksira i tako omogući kvalitetan san. Dobar odmor je važan za oporavak celog tela nakon vežbi.

Mišići se oporavljaju u toku sna, što znači sve što može poboljšati san, takođe pomaže formiranju mišića.

Za formiranje mišića važan je unos adekvatne ishrane, proteina i ostalih nutrijenata. CBD može biti dobar dodatak ishrani za ljubitelje fitnesa i sporta, kao i za profesionalne sportiste, zbog svojih blagotvornih svojstava.

Možda ti se takođe svidi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *